Gummiflis????

sanio

Trådstartare
Hej

Jag ska göra en padock. Jag skulle vilja ha gummiflis och bor i Hallandslän. Finns det något miljövänligt alternativ på gummiflis som man kan ha?
Vart får man tag i det??

TACK på förhand.
 
Sv: Gummiflis????

De flesta alternativ har väl sina för och nackdelar. Gillar med gummiflis att rida på men det känns inte direkt som ett miljövänligt alternativ. Träflis däremot, det funkar bra på många galoppbanor och ridvägar, motionsspår mm. Det är i allmänhet lätt att få tag i och borde vara ett prisvärt alternativ. Funkar inte det bra på en paddock?
 
Sv: Gummiflis????

Träflis blir ofta väldigt halt i paddock, vet flera som haft problem med det. Sen skall man inte glömma att träflis förmultnar till jord varpå hela underlaget måste bytas ut.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har två hästar, betalar 2500 för varje häst i månaden för lösdrift med full service. Skulle vilja veta om det finns billigare...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 736
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
5 996
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: sweep
·
Trädgård & Växter Hej! Jag har sått tomatplantor från frö för någon månad sedan, och de har växt till sig rätt bra. Jag har planterat om dem och de växer...
2
Svar
29
· Visningar
1 309
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp