Minerva

Trådstartare
Såg en annons alldeles nyss..
Står att det är en renrasig flat.. Den är gul..
Kan de bli den färgen? eller luras dom? :p

Blev bara lite nyfiken :banana:
 
Sv: Gul flat?

OKej :) tack för buke :D man får alltid svar på sina frågor :banana:
Men det kan inte vara så vanligt väl?
 
Sv: Gul flat?

okej :)
Tänk att man lär sig någe nytt varje dag :D
Blev så paff när det stog flat å det såg ut som en golden när man kollade snabbt iaf ^^
 
Sv: Gul flat?

Jag såg en gul Flat förra sommaren =) vid första titten så såg det ut som en golden men sedan läste jag katalogen och såg att det var en flat. :)
 
Sv: Gul flat?

Ja tänk, jag såg också den annonsen och funderade, gul flat:confused:

Vilken tur att man kan få svar på sina funderingar här:D
 
Sv: Gul flat?

wow!
det skulle jag vilja ha!

har haft en två kopparröda,och nuen hoffe som bara har bruna fläckar på benen.

var hittade du den gulingen?
 
Sv: Gul flat?

såg oxå den annonser, trodde helt klart det var en golden, var tvungen att kolla flera gånger. men söt var den då. ;)
 
Sv: Gul flat?

Det är en del av de "större och etablerade" kennlarna också som får gula valpar :) Så är du intresserad så hör av dig till någon av dem så kan du säkert få stå i kö eller få andra rekomendationer om gula valpar som är födda :P Med tanke på vad du göra med dina vovvar så tror jag lugnt att du får stå först i kön!!!
 
Sv: Gul flat?

Minst sagt :D Innan visste jag inte att det ens fanns gula flattar, bruna & svarta ja men inte gul :) Men fin var den.
 

Liknande trådar

L
Övr. Hund Hej! Nu är det såhär att jag ska få en hund valp som är en flat coated retriever 💙 Och han kommer flytta hem till oss i helgen så jag...
Svar
2
· Visningar
1 152
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 380
Senast: Troll
·
Katthälsa Ska inleda med att säga att hjärte-katten är inlagd på djursjukhus, jag kan inte låta bli att googla mig blå men hittar nästan...
Svar
15
· Visningar
1 096
Senast: Snurrfia
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 554
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp