grönt kort

Status
Stängd för vidare inlägg.
O

okay

Hej!
Är det någon som vet någon klubb nära Göteborg där man kan ta grönt kort?
Nu under våren gärna så fort som möjligt

Sv: grönt kort

Ja, jag undrar också. Vill ta de så fort som möjligt. :)

Är det någon som vet var jag ska leta efter grönt kort kurser?
Jag har letat runt på dom flesta klubbars hemsidor utan att hitta.

"Lånar knapp" Ej riktat till någon särskild i denna tråd.

Bukefalos forum är diskussionsforum och inga gratis annonspelare för olika ridklubbar.

Vill man ha information om specifika klubbar och ridskolor, kan man titta om de har hemsidor eller besöka klubbarna/ridskolorna personligen, för att bilda sig en egen uppfattning. Alla personer har nämligen ofta sin egen uppfattning om vad som är bra eller dåligt. Om Nisse säger att den klubben är bra och har bra hästar, samt bra hästar och instruktörer så kanske Elsa eller Klara säger att klubben är skit och att alla hästar går med skarpa bett eller graman eller att instruktörerna jagar hästarna med långpisk.

Om man tittar på klubbars hemsidor och det inte står ngt om grönt kortkurser. Då kan man leta fram en telefon, lyfta luren och ringa till ridskolan i närheten och tala med någon personligen i stället. :idea:

mvh

IngelaH
Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
470
Senast: MiniLi
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 524
Senast: Badger
·
Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
1 172
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka