Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Häromdagen hade jag med mig en gurka till stallet som jag själv gick och smaskade på. När min ponny kände lukten blev han tokig. Han fick en liten bit, och ville bara ha mera! Fick dock inte mer, är osäker på om dom tål det.. Så då är frågan; Kan hästar äta gurka??
Tror jag säkert de tål. Gurka består ju dessutom till störta delen av vatten så... Jag frågade två lärare i hästnutrition om hur mycket rödbetor man kunde ge en häst och de var ganska säkra på att samma gällde rödbetor som man rekommenderar givan äpplen dvs ca 1 kilo per dygn(?) Man kan dessutom ge hästar foderbetor/rovor utan problem. För att inte tala om betfiber
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hästnyheter "Ägarna till de utsatta hästarna har gjort en polisanmälan om djurplågeri, och kvinnan – som inte har någon koppling till ridkubben – är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.