Grimma med namnbricka ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Flashjack
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 4 121
F

Flashjack

Hej allihopa

vet någon vart man kan få tag på en ponny lädergrimma men namnbricka..helst graverad ??
hittar massor av grimmor men ingen kan gravera..fast man kanske kan lämna in på guld smed för gravyr ?? någon som vet ??? :bump:

Sv: Grimma med namnbricka ?

Jag har köpt den grimma jag gillar sen så går jag till guldsmeden för då kan man ju välja själv vilken platta man vill ha på och dem brukar dessutom ha fler stilar att välja mellan när man ska gravera å beroende på vilken platta det är så brukar det iaf för mig kosta 50-75 kr... å tar max 2 dagar :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
634
Senast: morgaine
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
354
Senast: Valle
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
583
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
640
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka