Grillad kyckling?

Zarro

Trådstartare
Min katt är galen i kyckling så jag brukar få gömma den men nu undrar jag om han kan få äta en liten bit grillad kyckling då jag funderar på att köpa detta någon dag.Tar självklart bort skinnet och katten får bara lite av köttet.

Sv: Grillad kyckling?

Vi har gett våra katter grillad kyckling och det har aldrig varit några problem.
Jag brukade dela sönder kycklingen med potatis och sås och dom åt det med god aptit.:d

Inga problem!
Jag brukar ge mina "resterna" dvs med mindre fins köttet, tar du bort ben så borde det vara OK, skinnet är väl ok också sålänge det inte är kryddat.
Precis som Popcorn skriver så brukar mina katter också glatt äta upp sås och potatis ...en av mina katter åt dessutom upp broccolin och brysselkålen en dag när de låg kvar på talllriken...:p

Ok vad bra då ska den lilla gossen lr båda två få lite gott att äta ngn dag då :p

Liknande trådar

Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
422
Senast: Keb71
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
849
Senast: Krålus
·
Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
511
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna...
Svar
16
· Visningar
377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Tillbaka