Grevagården, vägbeskrivning?

V

Vina

Har planer på att åka och titta på tävling på grevagården i början av augusti. Men hur kommer man dit?

Sv: Grevagården, vägbeskrivning?

Från utlandet menar du?:p
Svårt att beskriva utan att veta var du startar.

jönköpingshållet. det enda jag vet är att det ligger utanför skövde. dyker upp lite olika alternativ på grevagården då jag söker vägbeskrivning på internet. det är därför jag undrar...

Gå in på SQHA:s hemsida, kolla på kalender/tävlingar. Där finns en karta på hur man kommer till Grevagården. PÅ tävlingarna, april open, nationals och harvest.

jönköpingshållet. det enda jag vet är att det ligger utanför skövde. dyker upp lite olika alternativ på grevagården då jag söker vägbeskrivning på internet. det är därför jag undrar...
Men kommer du från Jönköping och kör via (förbi) Tidaholm så passerar du Grevagården, det ligger på höger sida när du närmar dig Skövde, väl skyltat...

Plättlätt! :banana:

Kommer du söder ifrån så kör mot skövde hela vägen.
C:a en mil innan skövde så står det en skylt Greva gården Ridanläggning.
Du missar det inte

Liknande trådar

Fritid Funderar på att åka till Stockholm i början av augusti. Eftersom det är pride 3 augusti med begränsad framkomlighet i stan så fick jag...
2
Svar
20
· Visningar
825
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 203
Senast: Ajda
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
639
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka