Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Närmaste atenhuggeri?Hej.
Min älskade vän gick hastigt bort i tisdags och jag vill gärna ha en gravsten/minnessten som är väderbeständig som vi kan lägga vid graven.
Nån som har tips på var jag kan hitta en som jag kan designa själv, gärna med bild om det finns möjlighet
Ja jo men tänkte mer på nätet och kanske inte en riktig gravsten men ändå fin och bra.Närmaste atenhuggeri?
Tänkte inte på att skriva att det är en hund men tänkte att det var logiskt etsning inlägget ligger under hund.Om din vän var människa (jag tänker att man kanske även uttrycker sig så om ett älskat husdjur som gått bort) så kan säkert begravningsbyrån hjälpa. Annars, sök stenhuggeri.
Såklart. Jag hade visst dålig koll på var på forumet jag befann mig.Tänkte inte på att skriva att det är en hund men tänkte att det var logiskt etsning inlägget ligger under hund.
Smart med skylt på sten det ska jag kolla upp. Tack.Åk ut till närmaste bonde och fråga om de har spillsten de plockat upp från åkrarna i samband med vårbruket, ibland trycker tjälen upp rätt stora stenar och bönderna brukar bara vara glada att bli av med det. Sen kan du lämna in stenen för gravyr hos stenhuggare om du vill, beställa en graverad metallskylt som du limmar på med stenlim eller bara låter den vara omärkt.
Smart med skylt på sten det ska jag kolla upp. Tack.
Tack men tyvärr är jag runt GöteborgSkulle du mot förmodan vara i min närhet (Dalarna, i Falu-trakten) kan jag fixa en sten