Gravidridkläder?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Linabebis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 833
L

Linabebis

Halloj!
Jag är gravid i 17 v och det börjar komma en liten bula på magen :love:
Ni andra som är gravida eller har tips...jag har ju tänkt att tävla i hoppning så länge det bara går..men..kavajen är redan för liten o byxorna börjar bli väldigt trånga..vet nån om man kan köpa mammaridbyxor?

Hur har ni andra gjort med kavaj?det känns så onödigt att köpa en ny...man får ju rida i jacka..hur har ni löst det problemet?

Tacksam för alla svar!!!

Sv: Gravidridkläder?

Min kompis som tävlade in i det längsta för längde allt med gummisnoddar :rofl:

ja, men det är ju lite smart faktiskt...det finns ju tom såna resårband man kan köpa... :idea:

Linabebis skrev:
ja, men det är ju lite smart faktiskt...det finns ju tom såna resårband man kan köpa... :idea:

Hon satte gummisnoddar i knapphålen å trädde dom sedan över knapparna.
Sen red hon i vanliga (vita)tajts på slutet.

Annars gjorde hon lika dant med byxerna med...

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 369
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka