Gravid utan tecken

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Anonymajag

har gjort ett grav-test som visar att jag är gravid. I sånna fall är jag gravid i vecka 7, men jag känner ingenting?? mina bröst är jättesmå och de har varken växt (de är ungefär lika stora som när jag ska ha mens, men inte större) blivit mörkare (bröstvårtorna) eller ömmat nånting. Jag mår inte illa, är inte trött eller så heller. jag har läst nånting om att i ett fall av tio så fäster inte ägget i livmodern och då visar testet kanske positivt men gör man ett senare visar det neg. Ska göra ett till i morgon det var i fredags det visade pos.

borde man inte känna någonting i vecka 7??? Iaf borde väl bröstvårtorna ha mörknat?

Sv: Gravid utan tecken

Man bör ingenting egentligen. Finns inga "måsten" när det gäller grav symptom. En del kvinnor/graviditeter har många tecken, andra inga.

Första gången jag var gravid mådde jag så bra, hade aldrig mått så bra förut. Fick tyvärr bara vara gravid till v 12, men inte mörknade bröstvårtorna och jag märkte heller inget förutom att jag mådde så bra. Så det där är nog väldigt olika...
Men grattis iaf :banana:

Var glad för att graviditetshormonerna inte stigit dig åt huvudet ännu. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har äntligen blivit gravid igen efter mitt MA och skrapning i november. Vilket jag är helt överlycklig för! Igår köpte jag mig ett...
Svar
7
· Visningar
1 699
Senast: Whirlie
·
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 469
Senast: Kaos
·
Gravid - 1år Jag behöver lite hjälp, råd eller kanske bara få prata lite... Jag har precis tagit ett gravtest och testat positivt. Jag skulle haft...
2
Svar
20
· Visningar
5 636
Gravid - 1år Jag vill absolut inte att mitt mer välkända nick här på Buke ska förknippas med den här tråden, då jag har vänner här på forumet, men...
Svar
6
· Visningar
1 715
Senast: Fundersam_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama