gravid trots mens

A

angel83

är det nån som ha haft "riktig" mens även ni varit gravida?
 
Sv: gravid trots mens

är det nån som ha haft "riktig" mens även ni varit gravida?

Japp både min mamma och syster hade riktig mens trots graviditet! Även en kompisa mamma hade riktig mens fram till 5 månaden och då upptäckte hon att hon var med barn :P lite sent kanske !

Så du vet !

/A
 
Sv: gravid trots mens

Vad är riktig mens? Jag blödde länge och mycket i början av min andra graviditet. När jag fick bekräftat att jag var gravid var jag redan i v20 men trodde kanske v5 :crazy:
 
Sv: gravid trots mens

med riktig mens menar jag att man blöder rätt mkt o inte bara lite brunaktigt slem..
 
Sv: gravid trots mens

:confused: jo ra..
var i 6 mån och har haft mens hela tiden.
 
Sv: gravid trots mens

Hoppar in på förälder..

Så som jag förstått är det väldigt vanligt att få något mensliknande (det är ju inte riktig mens) när man är med barn, så bara för "mensen" kommer så kan man inte vara helt säker :crazy:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
25
· Visningar
2 579
Senast: Jahopp
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 114
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: annersia
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
487
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp