Minnaa
Trådstartare
Ja min valack har fått problem med sitt skap. Han har under längre tid stått i grusad vilohage pga operation så tror det kan vara en bidragande orsak, han kissar där men tror han inte tycker det är så toppen. Nu har han fått väldigt mkt grått klet i skapet som även rinner ner på bakbenen och tittar man i "förhuden" så är det väldigt mkt klet och snusk. Tycker även skapet ser lite små svullet ut. Luktar inget vidare, vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men en sötaktig doft.
Någon som varit med om detta som har något bra tips? Något man kan tvätta lite försiktigt med kanske? Eller bör jag låta veterinär titta på det? Pratade med en idag men han hade noll koll så får ringa djursjukhuset så fall. Tänkte kanske nån här hade en bra ide. Han kissar normalt och är pigg och glad i övrigt.
Tacksam för tips!
Någon som varit med om detta som har något bra tips? Något man kan tvätta lite försiktigt med kanske? Eller bör jag låta veterinär titta på det? Pratade med en idag men han hade noll koll så får ringa djursjukhuset så fall. Tänkte kanske nån här hade en bra ide. Han kissar normalt och är pigg och glad i övrigt.
Tacksam för tips!