Milosari

Trådstartare
för några år sedan fanns det en sida där man kunde skicka gratis SMS. finns det fortfarande sådana sidor? adress?
 
Sv: gratisSMS

jaa på passagen får man skicka ett gratis sms om dagen...,sen om du går in på alltgratis.se länkar de en sida där man kan få några gratis sms också...
 
Sv: gratisSMS

jag vill ju skicka ett gratissms eftersom jag inte har någon mobil för tillfället (eller telefon ö h t). men de sidor jag varit inne på kräver att man har en mobil dit de kan skicka en kod. finns det någon sida för mobillösa?
 
Sv: gratisSMS

har du telia som abonnemang får du även 5 gratis sms på "mina sidor" eller vad det heter.
 

Liknande trådar

Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
394
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Vilken ska man ha? Den jag har funkar ju inte varken till att ta emot mms eller skicka mms utan att krångla med någon inställning jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 116
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp