gratis e-mail ??

B

BebbeBaby

jag vet att det ska finnas en hel del sådana & jag har letat runt överallt snart, men utan större framgång. det enda jag hittar är hotmail, fast det vill jag inte ha. så är det någon annan som vet någon gratis e-mail man kan få?? skriv gärna adressen där man kan hitta den också. :)
 
Sv: gratis e-mail ??

Skulle kunna ge dig en gmail om jag klurar ut hur man skickar en invite, fast då lär jag ha en emailadress av dig först. Annars finns ju www.mail.com , fast den suger ju.

Jo, ge mig din gamla email så skickar jag dig en gmail invite. www.gmail.com , man får leta med ficklampa efter bättre webmail än så.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: gratis e-mail ??

För att den är asseg och ttalt nedkletad med reklam. En invite är på väg!
 
Sv: gratis e-mail ??

som ngn sa tidigare, gmail.com såklart. ^^
 
Sv: gratis e-mail ??

Har också en spraymejl men har inte fått någon reklam alls men har bara haft den i en månad typ! Fördelen med den är att man kan ha hur mycket som mejl som helst nästan, inte som hotmail direkt!
 
Sv: gratis e-mail ??

BebbeBaby skrev:
jag vet att det ska finnas en hel del sådana & jag har letat runt överallt snart, men utan större framgång. det enda jag hittar är hotmail, fast det vill jag inte ha. så är det någon annan som vet någon gratis e-mail man kan få?? skriv gärna adressen där man kan hitta den också. :)

ska du ha enbart webmail eller ha så du kan ha och kolla i mailprogrammet i datorn ?
Yahoo är ingre vidare , mycket skräppost,
home.se har en bra mail , filtrerar bort mycket spam och skräp ,och kan ta emot stora filer om så skulle vara
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
628
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
728
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
968
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp