Gräsmatta som bete?

Sv: Gräsmatta som bete?

Jag hade en isis och en travare på gräsmattan för att slippa klippa, och det räckte inte med bara några timmar. Det syntes inte alls, fick bara mocka. Dom hade nog behövt stå där dygnet runt nån vecka.

Sv: Gräsmatta som bete?

Man får släppa dem då det inte är för blött, då klarar den sig ganska bra - om man är rädd om sin gräsmatta. Får de för sig att raca blir den inte så fin.. ser jag det så flyttar jag dem, låter dem gå några timmar per dag bara, så de ägnar sig åt att äta först och främst. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 434
Senast: Ajda
·
R
Hundhälsa Jag har en gammal tik hemma som är av blandras och är en omplaceringshund. Jag tog över henne när hon var runt 5 år och i år blir hon...
Svar
4
· Visningar
1 419
Senast: Nenne1
·
Anläggning Jag går i tankarna på att köpa häst igen och undersöker möjligheten att ha dem hemma på gården. Vi har en väldigt stor gammal...
Svar
3
· Visningar
2 836
Senast: Fideli
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det sägs att man blir som sina föräldrar när man blir äldre. Jag har alltid fått höra att som kvinna så kommer jag att bli som min mamma...
Svar
0
· Visningar
586
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama