Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det största holländska förbundet KWPN har avslutat sitt 50-dagarsprov i Ermelo. Hingsten Jack med spännande hoppstam får hemmastation Gränsbo säsongen 2018 efter fina 80 poäng i provet med uppsutten hoppning, se film. Totalt godkändes 17 hingstar med Jubel ES och Ferrero VDB i topp. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: https://www.tidningenridsport.se/gransbo-stuteri-fick-hingst-godkand-i-kwpn/
Hästnyheter Det beror ju alldeles på vad det är. En hjärnskakning hade jag som förälder tagit jätteallvarligt på, medan jag tyckte det var helt okej...
Juridik & Ekonomi Jo man har ngt slags företräde in snarare än ut ur dem, en viss rondell i mitten av Paris, Triumfbågen. Tror det bara är den. Men den är...
Trädgård & Växter Här kommer jag igen med nybörjarfrågor :D
Jag fick hjälp av er med mina murklockor för ett tag sedan. En av dem verkar ha överlevt...
Lantbruksdjur Här har 2 av 4 tackor lammat nu.
Tacka nr 1 magrade av under högdräktigheten trots mycket foder. Var väldigt orolig över komplikationer...
Ekonomi & Juridik Man kommer kunna hitta folk med bra och dåliga erfarenheter av alla bolag. Jag har haft Agria till hästar, katt och hundar i över 20 år...