JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Debatten har gått i het i Tyskland, om att kraven är för tuffa på de unga hingstarna. Nu har en arbetsgrupp i avelsförbundet DSP, den...
Hästnyheter
Det största holländska förbundet KWPN har avslutat sitt 50-dagarsprov i Ermelo. Hingsten Jack med spännande hoppstam får hemmastation...
Hästnyheter
SWB:s avelsvärderingsnämnd, AVN, har nu sammanställt sina användningsråd för de hingstar som blev nygodkända vid bruksprovet nyligen...
Hästnyheter
Under KWPN Stallion Show genomförs ett antal hingstklasser i respektive disciplin. Under torsdagen visades nygodkända hingstar 2017 upp...
Guldfasanerna
Övr. Djur Nu har Jag ocksa hittat Mr. Electric. :D Sa himla cool!
Det ar just fargutvecklingen Jag har studerat pa andra golden phesants I dag...
hastflicka
Idag kl 03:38
Svar: 1 438
Visningar: 122 469
Djur
Tårna hoppar ur led, råd?
Hundhälsa Har gått 15 år sedan inlägget skrevs. Ändå vill jag svara, eftersom responsen ureblev. Jag har en liten katt som har exakt samma...
Bertan
Igår kl 23:30
Svar: 5
Visningar: 3 514
Hund
chimera/chimär
Övr. Katt Det finns ingen anledning att tro att chimärer behöver vara delade längs mittlinjen. Däremot är det en väldigt vanlig färgfördelning hos...
Sassy
Igår kl 23:27
Svar: 14
Visningar: 726
Katt