H
HeRomer
Jag har en kastrerad hankatt och den senaste tiden har han kommiot hem halv ihjölslagen från min sida. har varit inne hos vet en gång då de fick söva ner honom och göra rent en klo då den va helt söndertrasad... och bara några månader senare händer detta igen fast då är nästan alla klor helt söndriga. men de klarar sig och jag behöver ej åka till vet men han har stora variga sår överallt som nu tack och lov har läkt.
igår va jag ute och hörde dem börja bråka igen och då såg jag vem han bråkade med (har ej vetat det innan bara att det varit en svart katt då han haft svart päls på sina klor) det av hennes lilla honkatt som föddes sent i höstas.. jag har frågat ägaren flera ggr om hennes katter ngn gång har haft sår eller liknaden, men nej har hon svarat...
min undran är nu får man säga till henne att hon ska hålla koll på sin katt eller ska jag som ägare till den sönderslagna katten bara hålla tyst
SLÅR ska det vara
igår va jag ute och hörde dem börja bråka igen och då såg jag vem han bråkade med (har ej vetat det innan bara att det varit en svart katt då han haft svart päls på sina klor) det av hennes lilla honkatt som föddes sent i höstas.. jag har frågat ägaren flera ggr om hennes katter ngn gång har haft sår eller liknaden, men nej har hon svarat...
min undran är nu får man säga till henne att hon ska hålla koll på sin katt eller ska jag som ägare till den sönderslagna katten bara hålla tyst
SLÅR ska det vara
Senast ändrad av en moderator: