Grand Danois-träff

C

cissiny

Hoppas att det är ok att jag lägger tråden här - har lagt en tråd på datorer om att jag gärna vill ha kommentarer om vår nya fotosida.
Anledningen till att jag lägger tråden här, är att det enda fotouppdrag vi hunnit lägga in (inga klickbara bilder ännu) är från söndagens Grand Danois-träff. En liten söt sak (ej GD) kom också med på bild (se "Liten men tuff").
Tänkte att det kunde vara intressant...

Mvh Cissi
http://fly.to/ponyproductionshb - klicka på "foto"
 
Aaah, sicka sötnosar :love:

Känner du människorna med hundarna? Isf får du gärna PM'a mig då jag alltid är intresserad av vilka hundar som heter vad osv :D
 
Någon hade jag haft kontakt med via telefon tidigare, men ingen som jag träffat innan "GD-träffen".

Om du vill så kan jag vidarebefordra din mailadress till tjejen som jag hade kontakt med? :) Hon kan säkert berätta mycket om hundarna! :)

Mvh Cissi
 
Atlas? Han var jättefin! :D
Fast jag hittar inte din mailadress... :confused:

Mvh Cissi
 

Liknande trådar

B
Övr. Hund Hejsan! Är helt ny här och tänkte skriva min första tråd och se hur det funkar :) Finns det några med Grand Danois här? Vilken ålder...
Svar
4
· Visningar
1 313
Senast: bambam
·
C
IT & mobiler Nu har vi äntligen fått upp ett enklare fotoalbum på vår hemsida - inga klickbara bilder ännu, och endast ett fotouppdrag (hundträff)...
Svar
6
· Visningar
884
Senast: cissiny
·
C
IT & mobiler Har ju inte fått ut mina nya bilder på hemsidan än - dels har vi ju lite ont om tid men sen har jag också funderat en del på hur jag...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp