Grand Cru, efter Athene.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cleooo
  • Startdatum Startdatum
C

Cleooo

Hej!
Är det någon som vet nått om hingsten Grand Cru?? Hans mamma är Athene, vet någon nått om henne?? De är Hannoveraner...

/fia :bump:

Här har du bild, info och länk till vidoeklipp.
http://www.classicsires.com/Grand%20Cru.htm
Athene är ju "sverigebekant".
Hon är mor till Lussans "toppen". Det var en artikel en gång i tiden, i någon tidning, om henne.
Vill minnas att hon var fux, likson "toppen", samt lik teckning....
Men det var en stund sedan...
mvh

Hej!!
Tack så mycket!!
Jag har en avkomma efter Grand Cru, ett sto från tyskland. Hon är oxå fux, liksom pappan. Vad hette lussans häst (hela namnet)? För jag har ju läst om att Athene har gått World cup dressyr, o vart championof the year 1998. Men det stod ju på grand crus sida.
//fia :)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
845
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Nikan
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 003
Senast: Bison
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 603
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar