GPS-tracker

Angel

Trådstartare
Nu är dom satans sadeltjuvarna igång igen och jag vill skaffa en GPS-tracker att gömma på den enda av mina sadlar som är värd någon större summa. Om det behövs ett kontantkort till den är det helt ok, men vill inte ha nån variant som kräver månadsabonnemang för att fungera. Någon som har något tips på en liten och pålitlig variant? Om den behöver laddas relativt ofta är inte ett problem eftersom det kan göras när sadeln används.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 983
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som bor i Stockholm och har ridit i drygt 8 år på ridskola och nu blivit medryttare för andra gången på en...
Svar
18
· Visningar
3 143
Hundavel & Ras Hej! Jag har länge funderat på att skaffa hund och väntat på rätt läge, vilket jag tror närmar sig. Jag har läst mig galen om de olika...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
16 658
Senast: Bison
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 174
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp