GPS till liten katt

Emmie_75

Trådstartare
Jag skulle behöva köpa två GPS-halsband till våra utekatter men då jag letar runt så verkar alla vara så väldigt klumpiga? De jag hittar är ca 5 x 4 x 1,5 cm vilket blir väldigt stort på en liten katt? Och den enda mindre jag hittar kostar över 2000:- och kräver dessutom att man köper deras tjänst. Jag vill ha en som jag bara behöver koppla abonnemang till.
Köpte en tidigare på Wish, men den var stendöd då den kom och elektroniken var väldigt usel.
Hur har ni andra löst detta?

Jag har en atto minifinder till min ganska lilla katt. Dyr men bra. Det finns en som heter tractive som också verkar vettig

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en bengalkorsning som slaktar en Kattens no 1 klöspelare om året. Nu när det är dags för ny klöspelare så verkar Kattens no 1...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: CaisaCax
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 491
Senast: Calmiche
·
Hundträning Hej! Ska väl göra en lång historia ganska kort. Endel kanske vill ha hans historia för att förstå hunden. Tog hem en gnutta jobbig...
Svar
6
· Visningar
6 904
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV