Gpa Speed Air /Titanium

marrissparris

Trådstartare
Måste byta ut min hjälm nu då jag kraschat min Gpa Titanium. Funderar på en Speed Air, antingen en vanlig eller en Tone in tone. Kan jag beställa samma storlek som på Titanium eller skiljer sig storlekarna åt mellan modellerna? Finns tyvärr ingen i närheten att prova=( Vilken är snyggast irl? Den vanliga eller tone in tone. Vill ha hjälmen i marinblått...

Sv: Gpa Speed Air /Titanium

Jag har en storlek mindre på Speed Air än Titium. Tycker den vanliga är snyggare än Tone in Tone.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 484
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej på er! Jag är verkligen i behov av att köpa en ny ridhjälm, min är avramlad med flera gånger, den är även väldigt gammal samt sitter...
Svar
8
· Visningar
1 859
Senast: mowglieee
·
Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel och har efter mycket provande kommit fram till att min häst tyvärr behöver en ganska speciell sadel...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 191
Senast: super
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 478
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd