Goyya och Babsan har blivit fotade!

MissFideli

Trådstartare
Och då inte av mig, så bilderna är jättefina! Ateljebilder ska tas, dessa är "bara" hemmabilder.

Yoga
IMG_9498.jpg

IMG_9506.jpg

IMG_9540.jpg

IMG_9551.jpg

IMG_9600.jpg

IMG_9569.jpg

Sv: Goyya och Babsan har blivit fotade!

Jättefina bilder!
Den med musen är bäst :)

Vad kostar det på en ungefär att ta bilder i atelje? Och hur många dar tar det? :D

Jag vet faktiskt inte, det är en tjej jag känner via ett annat forum som kommer hem till en med alla saker. När jag tog på mig och mina systrar sist så kostade det 800 kr tror jag, då ingick 5 bilder och jag tror dte tog lite mindre än en vecka.

Lite mindre än en vecka :eek:. Då är det ju fruktansvärt billigt. Blir inte mycket till timpeng för den fotografen men himla praktiskt att fotografen kommer hem till er. Jag tänkte att det var tvunget att släpa i väg kattstackarna till nån okänd läskig studio.
Hur länge håller man på varje session? Blir katterna uttråkade fort?

Rapportera gärna hur det går och framför allt visa bilderna :bump:

Lite mindre än en vecka :eek:. Då är det ju fruktansvärt billigt. Blir inte mycket till timpeng för den fotografen men himla praktiskt att fotografen kommer hem till er. Jag tänkte att det var tvunget att släpa i väg kattstackarna till nån okänd läskig studio.
Hur länge håller man på varje session? Blir katterna uttråkade fort?

Rapportera gärna hur det går och framför allt visa bilderna :bump:

Bilderna tar man på nån timme, leveransen tar lite mindre än en vecka.
Hur pass dom kommer hem är väl olika, så det får du förstås kolla upp. Denna tjej kommer hem till en.

Jaha :idea:

En timme låter mycket bättre fast dina katter verkar vara vana och duktiga objekt.

Jag såg tråden i det andra forumet, jättefina bilder där oxå.

Visst har hon! :love: Och hon gör sig alltid så j*kla bra på bild, skrället! Hon är en riktig liten diva, tror hon gillar när man tar kort på henne. Eller snarare, hon älskar uppmärksamheten! Men man får inte ta på henne :crazy:
Abbie är ju lite mer lugnet själv. Vilket hon borde vara efter att ha tok-lekt och punkterat mina föräldrars stora luftmadrass. Där rök Abbies veckopeng för en tid framöver :cool:

Jättefina bilder!

Jag tycker mycket bättre om vältagna "hemmabilder" än om rena studiofoton, det blir mer katt än tavla då.

Åh vad fin Yoga är! :love:

Hon är verkligen jättelik min förra katt Sune i teckningen. Till och med en nästan likadan svart prick vid sidan av den svarta nosen! Måste försöka fixa fram en bild! ;)

Åhh vilka vackra ögon dom har båda två:love:
jätte fina bilder på jätte vackra katter!

Liknande trådar

Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Elbe92
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
167
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
379
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka