- Svar: 4
- Visningar: 570
Inte undra på att färdtjänstbilarna kan komma 20 minuter för tidigt eller 30 minuter för sent.
Jag bokade resa till Hovsta igår kväll på nätet med rullator. Men ringde nyss för att kolla om det är bil eller buss som kommer.
"Det vet man aldrig, då 'det är datorn som ändrar schemat konstant ända in tills bil/buss kommer'... "
Okey... eftersom jag bad om färdtjänst för många år sedan, för att jag inte kan gå på buss med rullator...
Så jag bokade om färdtjänst, till färdtjänst med rullstol i stället. Vi får slåss om de rullatorer som finns i Hovsta, pappa o jag.
Varför ska det vara så motvalls och motsträvigt att ha en funktionsnedsättning?
Hur är det med den där slogan som tjoas titt som tätt...
"Heja Olika"
Men det är tydligen olika, på vad som är olika...
Grått nytt hår på er alla därute!
Jag bokade resa till Hovsta igår kväll på nätet med rullator. Men ringde nyss för att kolla om det är bil eller buss som kommer.
"Det vet man aldrig, då 'det är datorn som ändrar schemat konstant ända in tills bil/buss kommer'... "
Okey... eftersom jag bad om färdtjänst för många år sedan, för att jag inte kan gå på buss med rullator...
Så jag bokade om färdtjänst, till färdtjänst med rullstol i stället. Vi får slåss om de rullatorer som finns i Hovsta, pappa o jag.
Varför ska det vara så motvalls och motsträvigt att ha en funktionsnedsättning?
Hur är det med den där slogan som tjoas titt som tätt...
"Heja Olika"
Men det är tydligen olika, på vad som är olika...
Grått nytt hår på er alla därute!
Senast ändrad: