Gott gotti gott gott

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har börjat använda instagram lite mer regelbundet. Kanske det går att ha nytta av det på något sätt.

Jag blir lika förvånad varje gång någon okänd person gillar ett foto och det är också en okänd person som valt att följa mig. Det är förstås inte mycket men jag hade inte förväntat mig att någon skulle göra det överhuvudtaget och i det perspektivet så räknas det förstås.

Idag gjorde jag glass / sorbet och la såklart upp en bild och inkluderade receptet. Några timmar senare hade 6 okända personer gillat bilden. Intressant.

11008193_1601030963446194_1727872268_n.jpg

Receptet: 1 liten banan, skalad, hackad i bitar och frusen, mixas med 75 gram frusna bär av valfri sort (här är det hallon) och 2 tsk agavesirap.

-

Idag var jag åter ute och red med fröken frieser. Nu är ju underlaget fint så jag red rätt långt och var ute i 80 minuter. Idag provade jag ett 3-delat bett på henne som är mildare än det andra bettet hon brukar ha. Ägaren säger att hon brukar ha det bettet när hon trimmar på banan men det är nog väldigt länge sedan det hände, då det inte finns någon ridbana där hon står nu och att hon också varit konvalescent undre en lång tid förra året.

Hon fungerade i stort sett som vanligt med det bettet, men jag är inte helt hundra på att hon gillar den. Hon grejade en del med munnen, tuggade på bettet och hade sig. Vanesak eller?

20150307_173826.jpg

2 finingar :love:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp