Gott godis.

D

diartistakasha

Nån som har nåt bra tipps vad jag kan ge min kräsna vovve. Hårt godis funkar inte alls intresset är lika med noll. Inte ost inte korv inte frolic inte leverpastej, nä hon gillar inget som alla andra hundar jag haft gör vad som hällst för.

Visst man kan ha andra belöngis sätt också och kamp och lek finkar utmärkt till vissa grejer, men i bland så behövs en lungare belöning.

Sv: Gott godis.

Hon är kanske sån att hon gilla morötter i små bitar, eller en bit av någon annan grönsak, det gör faktiskt många hundar.Hade en afghan en gång, fick han välja mellan en bit fläskkotlett och en morotsbit, så tog han moroten först. Annars stekt lever i små bitar.

Har du provat med Skinka? :angel: Min hund här hemma är stor-älskare av skinka!! :rofl:

Många hundar gillar väl kokt kyckling (det är ju lite fett också)... min valp älskar torkad blodpudding så det kanske funkar!

* blodpudding som torkas i ung. tills de blir lagom "hårdmjuka"
* traning snackers(tror jag dom heter) ser ut som engelsk konfekt:P( stavning??) men är för hundar. mjuka
* kötbullar och korv brukar gå hem
* skinka, ostbitar, leverpastej
* frolic

det var det jag kan komma på nu iaf:P

/ rousie med en hund som är väldigt kräsen:P

Tack för alla tipps nu har jag lite att prova på henne:) fortsätt gärna att tippsa:)

Hon är kanske sån att hon gilla morötter i små bitar, eller en bit av någon annan grönsak, det gör faktiskt många hundar.Hade en afghan en gång, fick han välja mellan en bit fläskkotlett och en morotsbit, så tog han moroten först. Annars stekt lever i små bitar.

Min dobbis äter mkt gärna grönsaker frusna som råa kokta. Min vovvis brukar dela på tomater som jag plockar ute i mitt växthus.:rofl:

Ärtor morötter sallad allt vad jag testat äter han. Däremot äter han inte allt torrfoder, :angel:. Men blandar man med lite sås, olja, eller annat skrot och korn så slinker det ned hur lätt som helst.

Leversnittar är det ABSOLUT inga problem med, han älskar detta. Han sitter vackert innan man fått bitana i handen för att ge honom.

TIPS. överskottsbolaget har billiga. 2 kg för 29.90:-, istället för 29.90:- för en burk på 1 kg. PÅ samma ställe:o.

Jaa.. Frukt och grönsaker går även hem här! Lite Bär också! :smirk:

Pannkaka!

Fick det tipset av en deltagare på min valpkurs då Tessla har varit väldigt kräsen vissa perioder. Och hon bara älskar det!

Ullis

Nån som har nåt bra tipps vad jag kan ge min kräsna vovve. Hårt godis funkar inte alls intresset är lika med noll. Inte ost inte korv inte frolic inte leverpastej, nä hon gillar inget som alla andra hundar jag haft gör vad som hällst för.

Visst man kan ha andra belöngis sätt också och kamp och lek finkar utmärkt till vissa grejer, men i bland så behövs en lungare belöning.

köp svin hjärta i affären. Koka det. Dela i små bitar.
Man kan om man vill torka dom i ugnen.
Det är populärt
eller så köp lever och koka. gör små bitar av det.
Det brukar fungera bra
billigt godis

Min prinsessa är också kräsen. Det som funkar bäst och är mest praktiskt är Leverpastej på tub. Det går ju att ha i fickan utan att det kladdar och så slickar hon direkt på tuben när jag tryckt ut lite :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Hjälp! Vi har en dvärgschnauzer, en tik som är 1,5 år och hon är världens bästa hund, såklart. Otroligt lättlärd, glad och lekfull och...
Svar
8
· Visningar
2 643
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag vet att det finns oräkneliga trådar om detta, men men. Valpen är nu 14 veckor. Hon är nästan otäckt intelligent och lättränad...
Svar
1
· Visningar
1 720
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Jag har en shetland sheepdog på dryga året, hon har sen hon kom till mig som 8 veckors valp alltid haft väldigt svårt för andra hundar...
Svar
16
· Visningar
2 441
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag visste inte alls vad jag skulle döpa rubriken till. Som flera redan säkert vet så har Cas spondylos och flög utan större varningar...
2
Svar
26
· Visningar
2 439
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka