göteborgsritt

cardigan

Trådstartare
:banana:som en del kommer i håg så raggade jag här på buke folk till
att få i hop en förening här i göteborg vi fick i hop en hel del medlemmar men inte tillräckligt att det räckte till en distansförening.här i göteborg har vi ett stort underlag till att arr en distansritt bra boendeplatser och stallplatser.underbart fin ovarierad
kuperad terräng att rida .skulle någon av klubbarna här närheten av
götet vara intresserad av att förlägga en tävling här så skulle det vara jätte kul.det är väl alltid kul med nya ritter på nya platser verkar det intressant tveka då inte att kontakta mig
mvh anne brückner :)

Sv: göteborgsritt

Vad kul att ni inte har gett upp! Det gamla distansgänget här kommer att ordna Sämsholmsritten i Herrljunga kommun 18 april nästa år. Vi hade tävlingsuppehåll i år efter 6 st tidigare succéer. Om allt går bra nästa år skall vi definitivt ha detta i tankarna till år 2010.

:bump:tack för det göteborg är en underbart mysig stad som är underbart vackert på våren o sommaren,och va roligt med sämsholmsritten då kommer vi garanterat många kramar till dig lillan mvh anne:idea:

jag har för mig att remmeneritten eventuellt skulle gå just det datumet nästa år... det var iaf det som sades på billingeritten. vore ju synd att de skulle gå samtidigt, jag hade gärna varit med på båda annars :laugh:

Du har rätt på sätt och vis. Det är vi som anordnat Remmeneritten 3 år i rad och sedan Mössebergsritten 2 år och förra året var det Sämsholmsritten. Både Sämsholm och Remmene ligger i Herrljunga kommun. Inte alls långt. Så det blir inga tävlingar som krockar - ingen fara. Du är hjärtligt välkommen.

Åhh! skulle vara grymt kul om Göteborg fick lite fler tävlingar. Är jättesugen på att starta distans men alla tävlingar är så långt bort.:bump:

//Lisa

:bump:en dröm som vi har haft här i många år,o någon gång hoppas vi den besannas.vi har ju så mycket mer här i vårat kära göteborg o erbjuda i samband med ev tävling,tex liseberg vårat sköna avenyn
slottskogen, botaniska trädgården mmkombinerad semestertripp o
tävling:idea:jag tror så här att det behövs nya tävlingsplatser i sverige och även vi på västkusten behöver lite nära ställen att åka på, så häng på ni klubbar som tycker detta verkar vara ett intressant objekt vi hjälper till kramar anne:)

jag är intresserad av att bli medlem ,hur gör man då?bor 14 mil norr om göteborg men det blir ändå mkt närmare än andra ställen.

Susanne

Sämsholmsritten låter toppen! Härligt att det blir fler ritter inom mitt "hemområde" nästa år! :D Ska absolut försöka planera in den ritten i rittplanen för 2009 :bump:

Hej!
Jag är en alldeles nybliven distansare i Herrljunga som oxå ser fram mot fler tävlingar i västsverige. Lilian, det låter ju toppen med en tävling i på Sämsholm! Jag längtar redan! Någon träningsritt på gång i det fina höstvädret?/Maria

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka