SpanskaLoppan
Trådstartare
Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska kunna komma i och ur sängen själv. Maken hjälper mig förstås utan knot men det hade varit käckt att kunna själv när hans 10 dagar är slut. Och att kunna ligga på sida och sova
Jag kommer ha trycksår i baken om jag måste halvsitta och sova så värst många dagar till...
Jag har för mig att jag läst om någon som la en gammal innerdörr eller nåt annat spännande under den övre kassetten för att få sin säng hårdare. Kan det tänka sig funka?
Inte för att jag har nån dörr stående men man bör ju kunna köpa en skiva i nåt billigt material på bygghandeln och få liknande effekt?

Jag har för mig att jag läst om någon som la en gammal innerdörr eller nåt annat spännande under den övre kassetten för att få sin säng hårdare. Kan det tänka sig funka?
Inte för att jag har nån dörr stående men man bör ju kunna köpa en skiva i nåt billigt material på bygghandeln och få liknande effekt?