Göra om photoshopformat

S

SanchoPancho

Hur gör jag om jag har en bild i photoshop, i PSD-format och vill göra om den till vanligt format så jag kan använda filen, lägga upp den utan att öppna den i photoshop? En JPEG-fil.. Hjälp!
 
Sv: Göra om photoshopformat

du väljer spara som /save as och väljer sedan under där du fyller i namn vilket format du vill att den skall sparas i.
 
Sv: Göra om photoshopformat

...men glöm inte att du först måste ha lagt ihop den till ett enda lager innan du "sparar som".
 
Sv: Göra om photoshopformat

välj format när du sparar. det finns massa olika :D
 
Sv: Göra om photoshopformat

varför inte spara för web så slipepr man lägga samman lagren
 
Sv: Göra om photoshopformat

Hermelin skrev:
...men glöm inte att du först måste ha lagt ihop den till ett enda lager innan du "sparar som".

Det tror jag inte behövs, däremot blir det ju automatiskt ett lager om du sparar från tex psd till jpeg....
 

Liknande trådar

  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 668
Senast: Wille
·
Övr. Hund Jag har borstat och borstat i snart 14 år. Provat massor av olika borstar och kammar och det enda som hjälper helt är att borsta först...
2
Svar
23
· Visningar
1 201
Senast: Lillefrun
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 146
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp