Göra om musik fil

T

Tomaten

ska lägga till en låt i ett bildspel och det står att filen måste vara en WAW- fil. Hur gör man om dem till det?Går det över huvudtaget? :bow:
 
Sv: Göra om musik fil

Jag har aldrig konverterat till det formatet själv, men jag är ganska säker på att det finns program som kan göra det. Man kan ju konverera till alla möjliga musikformat...

http://www.download.com/sort/3150-2140_4-0-1-3.html? hittar du säkert något användbart program att ladda ned gratis. Kan inte föreslå något speciellt eftersom jag inte själv har provat någon av dem.
 
Sv: Göra om musik fil

En fördel är ju om man vet vilket format filen är i orginal :p.
Är det en mp3:a så kommer den tyvär antagligen bli väldigt stor i wav, då wav inte är ett komprimerat format, eller så kommer filen bli i väldigt dåligt kvalité.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Murphy
·
Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
476
Senast: WBanna
·
  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 664
Senast: Wille
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp