pepp
Trådstartare
Den 2:a juni åker jag och pojkvännen till södra delen av Spanien. Vi landar i Malaga och kommer sova där en natt, sen tänkte vi hyra en bil och åka ner längst kusten (ev inåt i landet också) och vi efterlyser roliga platser att se och saker att göra
Vi hade planerat att besöka en vingård åtminstone, en nationalpark (visst heter det så ) och sen ville pojkvännen kitesurfa om det finns möjlighet till det.
Planerade stopp är:
Nerja, Gibraltar, Tarifa. Sen har vi inte kommit längre i planeringen
Vi gillar att göra saker och inte bara ligga på en strand och glassa, jag gillar att fotografera och så gillar att vi att dricka vin
Så har nån varit iväg där i krokarna och har några bra tips, så shoot! Det kan vara allt från sevärdheter, matställen, köpcentrum, vingårdar osv osv!
Vi hade planerat att besöka en vingård åtminstone, en nationalpark (visst heter det så ) och sen ville pojkvännen kitesurfa om det finns möjlighet till det.
Planerade stopp är:
Nerja, Gibraltar, Tarifa. Sen har vi inte kommit längre i planeringen
Vi gillar att göra saker och inte bara ligga på en strand och glassa, jag gillar att fotografera och så gillar att vi att dricka vin
Så har nån varit iväg där i krokarna och har några bra tips, så shoot! Det kan vara allt från sevärdheter, matställen, köpcentrum, vingårdar osv osv!