GÖra hemsida

L

labello

jag vill göra en hemsida... som man kan sätta in massa bilder oxå, men änve skriva massa tex.
INTE HTML, tips?
 
Dreamweaver kan man prova gratis en månad.
kolla på download.com
 
det ska göra det i alla fall. Finns en funktion i pageBuilder som heter Picture. klickar man där kan man ladda upp bilder och lägga in bilder. Dock tycker jag sidor som man skriver med html är snyggare. Annars är DReamWeaver ett bra tips, dock tycker jag att det är jobbigt, det vill inte som jag vill och slutar alltid med att jag ändå skriver html-koden själv...
 
Testa FrontPage (finns som eget program eller i Windows Office). Lätt att jobba med (som att skriva och infoga bilder i ett worddokument)och kodar allt själv - vill du sen lägga in egna koder så kan du även detta....

Jag använder även Dreamweaver lite men om man är nybörjare så kan FronPage vara lättare att förstå
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
285
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
625
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
740
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 001
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Stil på bostad för uthyrning.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp