lillan222
Trådstartare
Hej, jag hade tänkt försöka mig på att göra ett eget träns. Dels för jag tycker att det skulle vara kul att göra och att jag vill ha ett lite snyggare träns till min kille men även som ett projekt som jag kan använda mig i skolan utav
Jag har dock några funderingar och det är först och främst ifall man skall ha riktigt läder och ifall det då ska vara fettad eller överfettad ( vet inte skillnaden) eller om man kan ha fejkläder?
Vilket är skonsammaste mot hästen och vilken har den bästa kvalitén osv?
Är även lite osäker på tjockleken som lädret ska vara i.
Ifall ni vet någon bra hemsida som man kan köpa ifrån så är jag intresserad utav det med
Jag hade tänkt ett träns i stilen som på bilden nedan, ngn som har gjort liknade och har några tips?
Antar att det blir väldigt pilligt Cx
Jag har dock några funderingar och det är först och främst ifall man skall ha riktigt läder och ifall det då ska vara fettad eller överfettad ( vet inte skillnaden) eller om man kan ha fejkläder?
Vilket är skonsammaste mot hästen och vilken har den bästa kvalitén osv?
Är även lite osäker på tjockleken som lädret ska vara i.
Ifall ni vet någon bra hemsida som man kan köpa ifrån så är jag intresserad utav det med
Jag hade tänkt ett träns i stilen som på bilden nedan, ngn som har gjort liknade och har några tips?
Antar att det blir väldigt pilligt Cx