Göra egen fransgardin?

Sv: Göra egen fransgardin?

får man fråga varför du vill göra en egen? Det finns ju i alla färger att köpa. Verkar lättare... Men det är bara min åsikt!
 
Sv: Göra egen fransgardin?

Därför att jag vill ha en i rätt färger. Den ska vara blandad svart, grå och rosa och kanske vit och jag har inte hittat någon sådan :)
 
Sv: Göra egen fransgardin?

Försök hitta en i vit bomull och färga? Man kan iofs färga syntet också, men det är ju lite vanskligt.
 
Sv: Göra egen fransgardin?

Med tanke på att fransarna lätt tovar ihp sig,så skulle jag satsa på något glattare snöre!
Jag har en köpefransgardin,och det är glatta snören i den!Och dom tovar inte ihops sig,bara att skaka lite lätt!
 

Liknande trådar

Fritid Är det nån här som knypplar? Behöver en hobby och köpte en knyppeldyna. Knypplade på syslöjden i högstadiet och var måttligt imponerad 😅...
2
Svar
29
· Visningar
1 110
Senast: sthu
·
Hemmet Jag har fått ett par bitar fin hälleflundra. Men jag har aldrig lagat det och vore tacksam för tips på bra recept.
Svar
4
· Visningar
193
Senast: Mineur
·
Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
220
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
564
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp