Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hm... är det något med lådan eller sanden eller nåt som de inte gillar plötsligt?Nu har Lina också börjat bajsa på golvet
Har flera lådor. Den står i köket just för att det är där de behovar på golvet.hm... är det något med lådan eller sanden eller nåt som de inte gillar plötsligt?
Har du en låda eller fler? ställ den någon annanstans?
Är det bara en låda de sätter sig utanför eller är det alla?Har flera lådor. Den står i köket just för att det är där de behovar på golvet.
Ska åka ner och köpa nytt sand och testa. Fattar inte vad det tagit åt dem!
Bara en. De andra använder de inte allsÄr det bara en låda de sätter sig utanför eller är det alla?
hur många katter var det du har?Bara en. De andra använder de inte alls
Tre. De har bott ihop i ett par tre fyra år utan problem.hur många katter var det du har?
För det känns ju som det antingen är något med den lådan som de inte gillar. Eller om det finns fler katter än de två- så funderar jag på om det är något med den katten? att de känner någon lukt från den katten som de inte gillar?
intressant det här..
Täcka golvet runt om med tidningspapper eller bygga en väldigt lågkantad sarg runt om och fylla lite sand där så de får ett större område runt. Viktigt att skura med såpa med för att få bort lukten på riktigt.Bytt sand men fortfarande problem med bajs på golvet.
Vad ska jag göra?
Bytt sand men fortfarande problem med bajs på golvet.
Vad ska jag göra?
Bra idé. Enda problemet blir att lyckas ta sig fram i köket, men det kan det vara värt en period.Kanske går det att placera ut skoskydd https://www.ikea.com/se/sv/p/baggmuck-skomatta-inom-utomhus-gra-60329711/?utm_campaign=PLA - Shopping - Sovrum&utm_source=google&utm_medium=cpc&gclid=EAIaIQobChMI1Z3QlvWagQMVcZGDBx2VIALPEAQYAyABEgJbtfD_BwE&gclsrc=aw.ds
https://www.biltema.se/hem/skovard/...MI1Z3QlvWagQMVcZGDBx2VIALPEAQYASABEgJeSvD_BwE
Med lite sand där de bajsar och liksom långsamt guida tillbaka dom till lådan?
Det får knappt plats fler lådorVad skulle hända om du ställer flera lådor på samma(?) ställe de bajsar på golvet? Kommer de att flytta sig ytterligare någon annanstans då?
De är inte så dyra och går bra att använda som krukfat eller omplanteringsunderlägg när man är klar.Bra idé. Enda problemet blir att lyckas ta sig fram i köket, men det kan det vara värt en period.
Jag har flera stycken redan ska testa!De är inte så dyra och går bra att använda som krukfat eller omplanteringsunderlägg när man är klar.