Gomsegel och struplock

Tussemaja

Trådstartare
Någon med erfarenheter av ingrepp på grund av slappt gomsegel och/eller struplocksproblem? Har operationer gett önskat resultat? Hur lång konvalecenstid? Komplikationer som kan uppstå? etc etc

Sv: Gomsegel och struplock

Nej inte någon av mina hästar däremot en väns häst för ett par år sen. Minns inte konvalescens men några veckor tror jag. Den blev mkt bättre, inte helt bra men som sagt stor förbättring. Det var inte komplicerat och den kunde äta osv väldig fort efter vad jag minns. Tyvärr har jag inga detaljer. Men om det behövs skulle jag inte tveka med tanke på förbättringen

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 247
Senast: Crossline
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 579
Senast: Ajda
·
Hästvård Så, mitt 12-åriga irländska sto har problem med magen, och jag har försökt vrida och vända på alla sätt och vis men kan inte komma på...
Svar
7
· Visningar
1 746
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka