Gömmer saker- I avloppsbrunnen

Reykur

Trådstartare
Rustie har ett underligt beteende. Han gömmer prylar han gillar, i avloppsbrunnen.

Prylar han gillar, är alltså sånna saker han tycker om att bära runt på:
Tamponger(Ja, oanvända ;) )
Tops, sugrör, pellets från toalådan, torr spagetti.
Detta orsakar stopp i duschen. Jag städade just ur inte mindre än fem tamponger, 7 tops och en beläggning av sågspån från uppblötta pellets.

Badrummet är hans favoritrum, han älskar att ligga uppe på tvättmaskinen när den centrifugerar. Dock får vi stänga dörren nu, man vill ju int ha stopp i avloppet hela tiden ;)

Varför gör han så här tro? Jag har läst om katter som dränker leksaksmöss i vattenskålen, är det samma fenomen?

Sv: Gömmer saker- I avloppsbrunnen

Rustie har ett underligt beteende. Han gömmer prylar han gillar, i avloppsbrunnen.

Prylar han gillar, är alltså sånna saker han tycker om att bära runt på:
Tamponger(Ja, oanvända ;) )
Tops, sugrör, pellets från toalådan, torr spagetti.
Detta orsakar stopp i duschen. Jag städade just ur inte mindre än fem tamponger, 7 tops och en beläggning av sågspån från uppblötta pellets.

Badrummet är hans favoritrum, han älskar att ligga uppe på tvättmaskinen när den centrifugerar. Dock får vi stänga dörren nu, man vill ju int ha stopp i avloppet hela tiden ;)

Varför gör han så här tro? Jag har läst om katter som dränker leksaksmöss i vattenskålen, är det samma fenomen?

:eek: :rofl: :rofl: F´låt men låter väldigt roligt när man läser det!

ja du, detta har jag aldrig hört talas om men det kan säkert vara samma fenomen som att dränka låtsas möss i vattenskålen. :idea:

Är det DET dom gör därnere. Min ena misse går jämt och plockar upp avloppsbrunnen och lägger bredvid hålet. Funderar jämt på varför hon gör så. Men då vet jag. Hon planerar för en skattgömma. :D

Är det DET dom gör därnere. Min ena misse går jämt och plockar upp avloppsbrunnen och lägger bredvid hålet. Funderar jämt på varför hon gör så. Men då vet jag. Hon planerar för en skattgömma. :D

Precis så gör Rustie med, passa dig så du inte får stopp i avloppet :D
En ganska fiffig skattgömma om jag får säga det själv, men olämpligt för oss tvåbenta som vill duscha :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka