Göteborg Horse Show

zassoo

Trådstartare
När måste man boka biljett för att inte behöva sitta högst upp i hörnet bakom en stolpe? :D

Har aldrig varit där men tänkte kanske göra premiär 2015!
 
Det beror helt och hållet på vilken dag du vill gå. Vill du gå på lördagen bör du nog boka snart. Söndagen ganska snart. Övriga dagar brukar gå att få tag biljetter till ända fram till det är dags.
 
Det beror helt och hållet på vilken dag du vill gå. Vill du gå på lördagen bör du nog boka snart. Söndagen ganska snart. Övriga dagar brukar gå att få tag biljetter till ända fram till det är dags.

Jag tänkte gå på söndagen! :) Tror du man kan vänta till efter nyår eller är det för sent?
 
Ja du vill nog boka rätt snart, du kan ju redan nu gå in och kolla hur det ser ut platsmässigt för biljetterna och om du vågar vänta... Jag hade inte vågat vänta ända tills dess tror jag, även om söndagen är lite lägre tryck på än lördagen många gånger.

Bokar jag så bokar jag alltid när dom släpps i augusti, för att vara på den säkra sidan, sätter alarm på det till och med, annars kommer jag inte på det förrän i slutet av januari och då är det stenkört :D
 
Ju tidigare desto bättre. Jag åker på lördagen och vi är ett gäng som går ihop varje år -vi bokar så fort biljetterna släpps.
 
Dags att fundera på bokning med andra ord... Resa dit känns värre, tågbiljetter är ju vansinnigt dyrt har jag upptäckt :crazy: Åker från Uppsala. Flyg kanske till och med är billigare (vilket är sjukt i sig). Boende måste jag kolla också.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show närmar sig sitt slut. Men helgens stora hopptävling återstår.
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det vankas hästfest i Göteborg. SVT sänder hela helgen från Göteborg Horse Show. I kväll är det dags för de svenska stjärnorna i...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show är i full gång. På lördagskvällen är det dags för Gothenburg Trophy-hoppningen.
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Seger i gårdagens dressyr. Och i dag tog Maria von Essen en ny pallplats i världscupen. Svenskan blev tvåa i küren på Göteborg Horse Show.
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Aggressiv/rädd hund
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp