Godkända avkommor efter Kannan

Karoliten

Trådstartare
Vilka godkända Kannan hingstar finns att tillgå?Gärna med meriter.Här i Sverige finns väl endast Kannatol ?
 
Vilka godkända Kannan hingstar finns att tillgå?Gärna med meriter.Här i Sverige finns väl endast Kannatol ?
Tror bara Kannatol finns i Sverige och han har ju inte direkt några meriter Då han bara är tre år. Kannan finns ju tillgänglig här och Tullstorp skickar till godkända stationer Jag gillar att använda originalet och skulle inte använda Kannatol, Kannan är en prisvärd hingst med tanke på vad man får för pengarna. Jag fick själv ett jättefint sto efter honom i somras som var ett av de finaste föl jag fått, och såldes när hon var tre månader.
 
Paddock du Plessis godkänd i SF och OS, studfarm famos har honom tillgänglig.
Quannan R (f.2000 pensionerad och ska bara verka i avel, om det jag hittade på google stämmer, riden av Marc Bettinger)
Kavalier (riden av Steve Guerdat)
 
Senast ändrad:
Ladro di Cuori CSG hingst, godkänd i SF, riden av Eric Navét 2009, men den råkade ut för en olycka i boxen 2010, vet inte om den lever eller ens är tillgänglig för avel, det framgår inte.
 
spammar snart tråden :angel::o
Kingsroad f.2013 e: Kannan - Corofino I - Capitol I

Verkar finnas tillgänglig i sverige: Hippo Essentia


Schockemöhle har Kanndarco f.13 e kannan - darco
 
Senast ändrad:
Den som söker skall finna, om någon tycker att jag spammar tråden får moderatorn gärna slå ihop mina inlägg.

Danny Kannan f.08 verkar finnas på fryst i England och är godkänd där.

För alla som älskar skäckar verkar det finnas en hingst som heter Fernando e. Kannan - Samber

Apardi e. Corland - Kannan

Largo f.11 e. Kannan - Kashmir van´t Schuttershof
 
Senast ändrad:
Hernandez TN (Kannan x Numero Uno) KWPN

Kumano godkänd i Canada

Coronado WW f. 02 e. Orlando - Kannan

Nic Nac Quality f. 13 BWP e Kannan - Clinton
 
Senast ändrad:
Bacardi VDL f. 06 kwpn e. Corland - Kannan

Vannan f.09 e. Diamant de Semilly - Kannan godkänd i AES och Zangersheide

Moncler van Overis (BWP – Kannan x Darco) godkändes 2015 i Zangersheide
George (SBS – Kannan x Chin Chin) godkändes 2015 i Zangersheide
 
Senast ändrad:
Tror bara Kannatol finns i Sverige och han har ju inte direkt några meriter Då han bara är tre år. Kannan finns ju tillgänglig här och Tullstorp skickar till godkända stationer Jag gillar att använda originalet och skulle inte använda Kannatol, Kannan är en prisvärd hingst med tanke på vad man får för pengarna. Jag fick själv ett jättefint sto efter honom i somras som var ett av de finaste föl jag fått, och såldes när hon var tre månader.
Sorry för lite trådkap, men är också lite nyfiken på Kannan till mitt sto. Men vet lite för lite än så länge vad han lämnar för typ av avkommor. Vad fick dig att välja Kannan? Tyckte priset var överkomligt :)
 
Sorry för lite trådkap, men är också lite nyfiken på Kannan till mitt sto. Men vet lite för lite än så länge vad han lämnar för typ av avkommor. Vad fick dig att välja Kannan? Tyckte priset var överkomligt :)
Jag valde honom på grund av prestationerna han själv gjort samt att han lämnar jäkligt bra avkommor. Fölet var det absolut finaste föl vi fått och vi har fått många föl ! Mycket prisvärd hingst tycker jag
 

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 785
Senast: Lea88
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 318
Senast: athena
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
729
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 978
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp