God förmiddag

En suverän natt, med god sömn :)

Jag har hunnit med både dusch o frukost och väntar nu på A. Idag ska det kunna bli upp emot 18 grader varmt, så idag blir det nog en lite längre utesväng.

Är man turistambassadör, både i sin yrkesroll och som fritidspolitiker, får man ligga i.
🙂

Jag var nog ute 2 timmar och jag kan säga så mycket att jag inte var ensam i parker, Wadköping och på stan. Det var massvis med folk, som var ute i det fina vädret.

På vägen hem, smet jag in på apoteket och fyllde på med Dimor Comp och Dimetikon.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
588
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 296
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 205
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 570
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka