Glukosamin

Ämelie

Trådstartare
Har för mig att någon likande tråd varit uppe tidigare men skulle ändå bli glad om ni ville svara på mina frågor och dela med er av era erfarenheter. :bow:

Har ett sto på 17år som är pigg, frisk och fräsh och jag har henne som läromästare och vi tävlar i hoppning upp tom 120. har funderat på att ge henne glukosamin men vet inte riktigt om det är nödvändigt??? Hon har vid något enstaka tillfälle fått knäledsinflammation och tävlat aktivt sedan 5-6års ålder.

frågor om Glykosamin:
Vad har du hört/märkt för fördelar/nackdelar?

Använder ni det till era hästar? varför? hästens ålder? vad använder ni hästen till?

Har ni märkt några skillnader på era hästan sedan ni börjat använda gyklosamin?

Vilket märke tycker du är bäst/mest prisvärt? pris?

Vet du någon bra hemsida där man kan läsa mer om gyklosamin man kan besöka?

Tacksam för alla svar!
:rofl: :bow: :rofl: :bow: :rofl:
 
Sv: Glukosamin

Om du söker på gamla trådar så finns det svar på alla dina frågor där.

/Alexandra - som skrivit spaltmeter med svar i andra trådar och inte orkar upprepa det när det bara är att söka så finns det där
 
Sv: Glukosamin

Det kan ofta vara svårt att få folk att skriva i ämnen som varit uppe mkt, man blir less. Det håller inte att vara för lat att söka på tidigare trådar.
PL
 

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag har lite frågor till er som tävlar med islandshäst, kanske framför allt till er som tävlar på en lite högre nivå men självklart...
Svar
9
· Visningar
2 161
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 121
Senast: As_Vegas
·
Hästvård Hittade i och för sig många trådar om ämnet, men inte de svaren som jag letar efter. Bakgrund: Rider ett sto sedan två år tillbaka som...
Svar
9
· Visningar
1 540
Senast: Reville
·
P
Hästmänniskan Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att ta hem en häst på foder, har varit iväg på lite provridningar och tillslut hittat...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 241
Senast: Camigween
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp