Glukosamin och Djävuls klorot samtidigt???

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare saltakatten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 297
S

saltakatten

Kan man ge det samtidigt? :confused: Tänkte nämlingen börja med det senare, men min häst får redan glukosamin. Tänkte att det kanske inte var så bra eftersom de är till för ungefär samma grej och då kanske det blir lite för mycket av det goda.

Enklast skulle kunna vara att ge antingen, Butelss eller cortaflex det senare kostar lite mer. Men i gengäld innehåller den bägge typer av ingredienser, och man behöver alltså inte blanda och riskera en kollision.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 936
Senast: tanten
·
Foder & Strö Haha visste inte hur jag skulle formulera rubriken 🙈 Jag har en häst som varje vår när det börjar växa blir svullen runt ganascherna...
Svar
9
· Visningar
529
Senast: iNHALE
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
709
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?