Globus träns Ronja

J

Jojjo_93

Hej,
jag funderar på att beställa detta rundsydda globusträns men skulle vilja veta om någon annan här det och kan berätta om lädrets kvalite, nosgrimmans bredd och helt enklet vad ni tycker om det :D
Man justerar sidostyckena uppe på nackstycket, finns det någon nackdel med det? Jag tycker i alla fall att det ser så snyggt ut :)

Tränset ska användas som tävlingsträns till min dressyrponny:)

http://jumpinn.se/shop/trans.htm (och rulla ner till globus träns ronja för bild och info)

(hoppas att man får göra en sån här tråd)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Globus träns Ronja

Kan inte svara på hur Ronja modellen är, men köpte ett annat globusträns i remontmodell, till ett riktigt vrakpris och jag måste säga att jag var förvånad över hur hög kvalité det var på läder och arbete. Har även en tömkörningsgjord från globus som jag är supernöjd med.

Det låter bra att du är nöjd men kvaliten :) Tycker själv att det är ett väldigt bra pris på tränset så kanske så slå till och beställa.

Eller vet någon annan om det finns ett annat bra rundsytt träns under 1000-lappen :)

Jag har två, det ena har jag fått en pullargrimma uppsydd till. Jag vill ha spännena uppe på nackstycket och jag hittade inget liknande i samma prisklass så därför fick det bli två.

Jag tycker kvalitén är helt okej. En stropp på ena tränset har dock varit för mjuk eller hällan för liten så jag har fått fixa lite för att få den att gå i.

DSC00906.jpg

Bild0109.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka