Global Champions Tour Stockholm

ufot

Trådstartare
Jag vet, det är långt kvar, men i och med att biljetterna inte är direkt billiga känns det lika bra att köpa så tidigt som möjligt.
Men vilka platser är bäst på Stockholm Stadium? Var ska min sitta för att se så bra som möjligt?
Hur är det med tak/utan tak? För egen del vill jag sitta så nära som möjligt (det vill säga utan tak), men min moster (76 år) ska följa med en dag och då är det kanske bäst att sitta under tak, eller?
 
Nu har jag bokat biljetter åt mig och en vän, jag valde under tak för att komma upp en bit. Ett år på Globen satt vi på första raden och såg ingenting, så vi var överens om att vi ville sitta en bit upp.
 
Jag beställde heldag på lördagen till mig och dottern, generatorn fick välja plats åt oss, så det blev rad 5 i M.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nu börjar nedräkningen till nästa stora svenska ridsportevenemang. Longines Global Champions Tour och GCL galopperar in i Stockholm...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Världseliten i hoppning, med världsettan Henrik von Eckermann i spetsen, kommer till Stockholm för prestigefyllda Global Champions Tour...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 344
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp