Glenn The Movie

Sv: Glenn The Movie

Jättebra film! Önskar jag kunde lära mig att göra filmer också, men jag är nog itne å teknisk :angel:

Och jag blev kär i din lilla hund, sjukt söt :love: Ögonen var ju bara att smälta i.

Uuuuunderbar film!:)
Söta Glenn!:love:

Hehe, Nu vill jag ta och se Lejon kungen bara för det:angel::D:rofl:

Westernsaved: Tack! hihi, Ja han är fin min vovve :love: (såklart aningen partisk) Så teknisk behöver man inte vara för att göra en sån här film, men övning ger färdighet!

Nikkis: Tack :) Även jag älskar lejonkungen :love:

Minerva: Ja, han är helt underbar min vovve, och rolig... det går bara inte att bli arg på honom :o

Ja, Lejonkungen äger, sa jag att jag var dökär i Simba när jag var liten eller?:angel::o:rofl:

hehe, ja man undrar vart alla bra barnfilmer tar vägen nuförtiden?

*passar på att putta upp tråden också*

Jag blir så blödig av sånt här gulligt!

Blev tvungen att stänga av för jag blev lite tårig i ögonen och jag sitter på jobbet, så...

:cry: :love: :D

åhh vad sööt:love: gud vad han var fin och gullig. när han stog uppställd när han var en liten valp så var han såååå sööt:love: låten passade jätte bra till

Men vad coolt, jättebra gjort:D

Nästan så jag kan tänka mig att köpa en sån där goding, hur gullig som helst.

Liknande trådar

Övr. Hund Just nu så är det ju en aktuell diskussion. Jag hittade den här gamla amerikanska studien. Hade igen aning om att Rottweilers kom så...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 893
Senast: Ananas
·
Utrustning Jaha, nu var man ute i djungeln igen... Hästen har ändrat form så nu ligger min Dominus inte bra längre. Upplever att den glider fram...
Svar
1
· Visningar
983
Avel Sitter och spånar och grubblar över vårens betäckning, trots att det är långt kvar. Har ett fullblodssto som lämnat två fina...
Svar
6
· Visningar
3 881
Senast: pastejja
·
Övr. Hund Jag har köpt en dragsele till tanten, meeen jag är inte helt säker på att den sitter som den ska. Jag har aldrig haft en dragsele förut...
Svar
16
· Visningar
2 809
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka