Glengordon

D

DreamOn

Nu behöver jag hjälp tjejer! Ska skicka efter en förbygel från GG, nämligen den här http://bp1.blogger.com/_CMWAdvpVHp0/RtHqRQiNa5I/AAAAAAAAAgA/7AXj9SRzcqM/s1600-h/GG+förbygel.jpg

Är det någon som har den och är nöjd/missnöjd? Sen funderar jag om det går en "rem" över manken på den, kan ju inte se ordentligt på bilden *grrr* Är det snabbspännen på den, eller sånna där jobbiga som man måste pyssla med varje gång? :D

Sen så har de ju så många färger, vad är egentligen skillnaden mellan Tabaccon, Newmarket och Nut? NM ska väl vara den ljusaste, men hur stor är egentligen skillnaden mellan tabacco och Nut? :confused:

Ska skicka efter tyglar, sadelgjord och magplattan också, men blev lite fundersam på färgbenämningen då jag skickar från två olika ställen. Någon vänligen själ som vill hjälpa till?? :d

Sv: Glengordon

den tillhör vell ggs 'budjet' kollektion? isf är det rem över manken. är inte direkt imponerad av det lädret.. jag har träns & förbygel från deras lite dyrare kollektion och de tycker jag är jättefint.

färgen på bilden heter tabacco. nut är nötbrunt, alltså mörkare. [och mycket finare:angel:]

Jasså är det "budget" varianten det? :smirk: De har ju iaf två, Classic och Winner, sen så har väl de två olika inriktningar lite grann.
Winner har vissa saker som inte Classic, och tvärtom.

Den jag tittade på var en winner iaf. Kan du inte visa bild på din förbygel, för antar att den är från Classic då? Men hittade ingen bild på nätet.

tränsen från winner kostar ju ca 600 & de från classic runt 1100, & skillnaden på lädret är stor. så ja, jag tycker att man kan kalla winner för deras 'budjet'variant..

har ingen bättre bild än denna, både tränset & förbygeln är gg..
11115895.jpg

Ja, men för en 3-åring duger budget alldeles utmärkt. :) Sen så vill jag inte ha en sån där förbygel utan rem över manken.

Har du haft Winner tidigare som inte hållt bra eller?

använd sökfunktionen :angel:

ne, en kompis har ett träns därifrån. de är stelt och spricker. inge fint då ju :p

Ja, kanske är nut lite finare... Men det är inte samma ton som sadeln, och det känns ändå viktigare. Man vill ju att allt ska matcha preciiis :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka