• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Vaccan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 693
V

Vaccan

som 17 idag :) :bump: :bump: :bump:
Jag har tingat en till katt :love: En honkatt den här gången. Mamman är långhårig, vit med svarta och beiga fläckar, lillkissen ser nästan likadan ut men mer distinkta prickar.. typ dalmatiner :love: :)
Är nästan hundra på att hon ska få heta Flisan :D

Sv: Glad

Not yet, men så fort hon sätter tassen innanför dörren till mej och grabbarna grus så ska kameran fram :)
Det är ju leveranstid på en sån här modell ;) ..tyvärr, så sockersöt att man vill ha hem Nu. På en gång. Idag eller igår helst :banana:

Vad kul.
Det är alltid roligt att få tillökning i familjen.

Vad kul!!! :)

Jag ska också bli "mamma" för tredje gången... :banana:

Man talar ju om dem som barn :crazy: Min äldsta katt = Storebrolla som lär ut bus till lillebror Pip :love: .. Nu får de en lillsyrra :D och Pipen blir mellanbarn :cool: :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag hittade ingen färgtråd här på kattforumet, men jag vet att det finns en hel del duktiga kattmännsikor här som jag fräckt hoppas...
Svar
2
· Visningar
1 482
Senast: Sassy
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 089
Senast: sandrafors
·
Hundhälsa Åsikter finns alltid. Det finns lika mycket hundägare, som åsikter om vad som är bäst för hunden. Alla tänker vi olika, och samtidigt...
Svar
9
· Visningar
1 800
Katthälsa I morse vaknade jag av att det lät som att en katt blev flådd utanför dörrn och tänkte att det väl var parning på gång. Vaknade igen...
Svar
13
· Visningar
1 693
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka