Det tror jag inte.Men samtidigt så får man nog sluta sig till att det är en psykiskt sjuk människa
Utan det handlar om någon som är van att få som den vill och inte tänker nöja sig med mindre.
Den lyckades ju även denna gången, eller hur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag inte.Men samtidigt så får man nog sluta sig till att det är en psykiskt sjuk människa
Det tror jag inte.
Utan det handlar om någon som är van att få som den vill och inte tänker nöja sig med mindre.
Den lyckades ju även denna gången, eller hur?
Nej det är det ju inte.Min poäng var hur som helst att det nog inte är lönt att lägga ner energi på folk som beter sig som TS hyresvärd gör
Det tror jag däremot inte på.eftersom de tenderar sakna förågan att inse att de har gjort fel och att de har faktiskt skadar andra med sitt beteende.
Det tror jag däremot inte på.
Mest troligt så sitter de i någon egen typ av knipa och agerar i panik under stor stress.
Det här kan du gå vidare med, men jag förstår att du inte orkar.
Så får man inte göra i en bostad.
Att det handlar om ett arvs-skifte efter ett dödsfall.Vad i TS hyresvärds fall skulle tala för det?
KFM med ett föreläggande om att koppla in strömmen igen.OM jag vill gå vidare med detta, var och hur?
Att det handlar om ett arvs-skifte efter ett dödsfall.
En situation där sorg och det nya stora ansvaret blandas i en påfrestande kompott.
Plötsligt skall t.ex. flera individer komma överens.
Nu så skriver du ju själv att just under den tiden har det varit flera utflyttade hyresgäster.Nej, det köper jag faktiskt inte. Inte efter ca. 2 år efter bortgång och under den tiden flera utflyttade hyresgäster.
Nu så skriver du ju själv att just under den tiden har det varit flera utflyttade hyresgäster.
Arvskiften och stora gårdar är en historia för sig.
Det kan utan vidare bli ett mindre världskrig.
Lantbruksfastighet får bara drivas i dödsbo i 4 år.
Sedan så måste det skiftas.
Jag tror att det är vad det handlar om här.Jag hade möjligen kunnat köpa det om det fanns en konflikt mellan dödsbodelägarna där den ena hyr ut mot den andres vilja, osv.
Det tycker nog jag.Hyresvärden fortsätter ju att jävlas med @Kamomilla. Jag tycker inte att turer kring ett arvskifte kan förklara en sådan sak.
Det tycker nog jag.
En stor ilska och frustration som pyser över både här och där.
Ja för mig går det inte att övertyga.Vi får nog fortsätta vara oeniga om just den saken.
Då skulle jag polisanmäla det som ofredande.OM jag vill gå vidare med detta, var och hur?
I juridisk mening så är det inte det och faktiskt inte ens ett Polisärende.Då skulle jag polisanmäla det som ofredande.
Jag menar inte att man inte kan ha omfattande konflikter mellan en hyresvärd och hyresgäst som är helt legitima. Tom bli mycket infekterade, men fortfarande vara helt ok skötta. Och inte alls vara i närheten av att det är polisfrågor. (som jag förstått att du haft)I juridisk mening så är det inte det och faktiskt inte ens ett Polisärende.
Snarare hemfridsbrott.så mobbingartade och obehagliga för TS att man kan börja diskutera om man passerar gränsen för ofredande.