Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min pålle rör inte saltstenen på hela vintern. Betyder det att han tycker att han inte behöver salt eller ska jag ge honom lössalt? och isf hur mycket???
Jag brukar ge min häst en matsked salt i betforen. Det är ju inte skadligt och jag har hört att hästar ibland inte får i sig all den salt som de behöver, helst inte om de svettas mycket. :
hej! vad har du för saltsten..den med bara salt eller med mineraler i...hade en häst en gång som inte tyckte om saltstenen med mineraler och när jag böt så slickade han mycke på den med bara salt lycka till
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.